Fredag 7:e maj

Hallå på er!

Kikar lite på tv medan jag nyss slängde i mig en sallad. Oprah. Spännande. Såg Världens största hund. Sjukt. Han var enorm. Lika stor som en Ponny ju. Helt otroligt.. Haha aja.. Ska strax göra mig i ordning och be ge mig av igen. Ska möta upp min kära vän i stan. Det är så underbart att det nu äntligen är fredag. Denna helg har jag lite att göra, men det ser jag fram emot.

Dagen har faktiskt bara varit bra. Hur lugn och skön som helst. Det var en bra avslutning på veckan. Jobbade 4 dagar och sedan ledig. Toppen.. Gud, vad snålt jag måste leva nu känner jag. Spara..spara..spara.. Haha, men det kommer löna sig hoppas jag :-)



Nej nej... hurry curry! Nu måste jag sätta igång här. Byt om etc. Ska strax iväg.!

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0