Kvällskvisten..

Kom på när jag skummade över det jag skrivit igår och idag att jag glömde faktiskt berätta vad jag gjorde igår. Kort fattat här bara. Efter jag hade varit hos min bror och traskat runt med Romeo så åkte jag faktiskt hem till Malins syster Frida eftersom hon skulle färga håret. Jag var då där för att underhålla mitt gudbarn som jag kämpade med att hålla glad hela tiden. Oh madre mia vad det var svårt. Men jag hade skoj iallafall.


En bild från när vi var och firade G's födelsedag i april..

Det tog ju ett tag, men efter det var klart så rörde jag mig hem. Och sedan skypade jag med London också. Det var också kul. Så skönt att hon bara är ett samtal ifrån. Jag har ju mina två änglar :-) Dem två personer i världen jag förlitar mig på och vet alltid finns där oavsett väder. Hoppas nu bara att detta Askmoln inte hindrar oss från att åka till henne. Vet hur mycket hon vill att vi ska komma och ser fram emot det. Hehe.. något hon påminner mig varje gång vi antingen chattar eller pratar.

Nu ikväll har jag faktiskt inte gjort något speciellt. Väldigt skönt må jag säga. Legat i sängen hela kvällen och bara lyssnat på musik och tittat på tv. Avkopplande och bra för mig. Behövde vila faktiskt. Jag är just nu jääääättetrött. Tog min medicin för ca 2 timmar sedan och jag sov i typ 5 timmar i natt, så jag är gaaanska trött nu. Har nickat till ett x-antal gånger. Så jag ska resa mig ur sängen, borsta gaddarna, byta om till sovkläder. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen. Sedan kommer en lång helg med ännu mer jobb. Blää. Men men. Ni får ha det så bra och God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0