Låååten för veckan

Hmm, nja det vart väl inte direkt låten jag tänkt lägga upp. Fast när jag sökte på den låten jag ville ha så dök det upp en massa annat som inte alls lät som låten jag vill ha. Så ni får en annan låt av samma artist. Jason Derülo är sjukt bra. In my head, spelas nästan hela tiden. Fast låten jag hade tänkt för veckan heter Ridin' Solo. Den finns att hitta, men jag vill inte ha video till. Det är en grym låt. Alla hans låtar är ju grymma. Fast In my head får bli veckans. Spelas överallt på radio stationerna ju.

Låten är bäst när han uppträder den live faktiskt, inte för att jag själv har sett honom live. Har dock kikat på you tube. Duktig dansare och sångare. Förstå, killen har skrivit sin egen musik sedan han var 16 år åt stoora kändisar. Nej, grym är han. Bad Gisela åka till U.S.A och hämta honom så han kan sjunga för mig live så kanske jag blir frisk sedan :-)... hahaha... jaja

Jason Derülo - In my head


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0