Lördag 15:e maj

God Morgon på er!

*Gäsp - AAAAAH*.. Trött?! Skoja inte. Ska börja klä på mig om bara några minuter. Har precis fått i mig en god frukost. Blev glad av att solen lös upp som den gjorde också :-) Skönt att våren är här. Igår var det varmt hela dagen. Idag kunde det bli upp till 22 grader (om det stämmer såklart). Underbart, men nu ligger det på 11-12 grader. Sådant är jobbigt, för när man går ut på morgnen är det lika kallt. Senare på dagen så blir det varmare.





Jaa, som sagt så blir dagen ganska lång. Får se vad som händer efter jobbet. Nej, nu måste jag sätta igång här. Har en del att göra innan jag går. Ha en jätte,jättebra dag kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0