Lördag 1:a maj

God Dagens!

Hoppas allt är bra med er?! Med mig är det så där antar jag. Mycket bättre än vad jag mådde igår iallafall. Tack och lov, men jag är hemma imorgon med. Kroppen måste ju vila upp sig. Jag är mest trött och har smärta överallt. Inte konstigt så som jag spände kroppen igår. Hela ryggen bara värker. Hahaha ligger här som en död fisk typ. Hoppas ni hade en fin och mysig Valborg. Själv låg jag här och kollade på film och tyckte synd om mig själv. Snälla moster ringde också. Gratta på namnsdagen och frågade hur sjuklingen mådde :-)

Imorse ringde min kompis och fråga om jag ville på bio. Haha.. jag sa visst. Om du vill ta hand om en sjukling som kommer må piss. Nej, nej.. inge bio för mig inte. Har precis börjat äta sakta och säkert. Gisela mådde också ganska piss igår på kvällen. Ringde och fråga om jag hade smittat henne genom telefonen, men dumbollen det hade jag ju inte gjort. Hon mådde också bättre idag. Skönt. Jag är en riktigt drama drottning när jag är sjuk. Folk tänker "Men gud kvinna skärp dig, du är sjuk. Inte ligger du på dödsbädden heller". Hahaha så typsikt mig.

Jaa, idag blir det som sagt en lugn dag. Får dega framför tv:n och bara slappa. Ska få ordning på mitt rum dock. Haha det är ett måååste efter gårdagen.. Gud vad jag är sugen på att se LEJON KUNGEN.. Bägge filmerna.. Dem är ju bara såå bra! Hörs lite senare när jag är igång igen..!


Kommentarer
Postat av: malin

krya på dig marrebarre :) har en sjukling här hemma nu med, noelia har haft feber sen inatt.. pluttan :(

2010-05-01 @ 19:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0