Lördag 22:a maj

God Morgon människor!

Sitter här med luren lutat mot axeln och lyssnar på vad Gisela gjorde för fynd igår. Den lilla "Money makern". Hmm, kanske skiter ut pengar?! :-P.. Själv får man pengar på tisdag som en annan vanlig människa. Jaa, men igår så var jag ju och fika med Ida på kvällen. Vi snackade en massa och bestämde lite om en grej vi ska göra någon gång i juni. Ska bli sååå jävla kul. Roligt att vi är ett litet gäng som är på också :-)



Hur som helst. Fikade med Ida igår och bara snackade lite skit. Det var bara så roligt igen att få se henne. Hon berättade lite om Spanien resan hon gjorde när hon hälsa på sin syrra. Senare så drog vi hem till henne. Duktiga tjejen laga lite gott käk. Sedan slängde vi oss i soffan och kollade film. Man On Fire.. en såå jävla bra film. Fast jag somnar alltid under den eller så är det alltid något som gör så att jag aldrig får se klart den.


Mums.. det blev pasta med bacon och ostsås.. super gott! Well Done My Friend..

Nu måste jag klä på mig. Idag blir det Skansen med två fina vänner och en busig liten pojk. Synd bara att M och N inte följer med. Suger faktiskt. Vi alla såg fram emot att dem skulle med. Men eftersom jag hade en riktig skit dag hela dagen igår på jobbet och så, så förvånade det inte mig att gud straffade mig lite extra bara för att jävlas. ALLT kändes bara så jobbigt igår. Har ni varit med om en dag då man har varit med om en dålig sak och sedan fylls det bara på med en massa tråkiga nyheter?! Hände mig igår.. typsikt.

Jaja, men idag fick jag ett mess av en kompis (som slutat på mitt jobb) imorse. Hon skulle också till Skansen med sin son. Hoppas jag får träffa henne där. Något roligt iallafall, har ju saknat henne som fan. Har varit tomt utan henne på jobbet..

Jaa, ikväll ska jag förmodligen till bror min. Hänga där! Men jag måste hem innan. Hmm, kommer bli en lång dag. Vi hörs senare kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0