Måndag 10:e maj

Tjenare!

Hur är läget?! Jag själv mår faktiskt bra än så länge. Har precis fixat mig. Är nu redo att snart röra mig till jobbet. Har suttit och lyssnar på lite New Kids On The Block musik. Inte deras gamla musik från 1900 talet utan deras musik från 2000 talet. Hehe. Finns egentligen bara 4 låtar jag gillar. Dirty Dancing, Full Service (feat.New Edition), Single (feat.Ne-Yo) och Put it on my tab (feat.Akon). Jaa, min morgon har väl inte varit någon märkvärdig. Käkat frukost, duschat, kikat tv, lyssnat på musik och fixat mig. Snart som sagt ska jag iväg och jobba. Ganska roligt att jag bara jobbar idag och imorgon. Ledig sedan igen. Tur kan man ha ibland.

Jaa, ny vecka igen. Tiden går verkligen fort framåt. Får se vad som händer denna vecka. Just Ida kommer ju hem imorgon. Spännande. Hon har säkert haft jätteskoj. Har läst hennes blogg medan hon varit borta. Verkar ha haft det kul. Det hade varit varmt, varmare än vad hon inte är så van vid. Då hoppas jag hon har lite färg på sig när hon kommer hem :-)

Nej, ska väl gör det sista här nu. Packa ihop väskan och borsta gaddarna. Ni får ha en trevlig dag!



Reklamen som är överallt..


Haha, aldrig skulle jag sälja mamma för lite Sprite. Så gott är det inte ;-) Den där sellyourmother.se reklamen är verkligen ÖVERALLT.


Kommentarer
Postat av: mamita

...men om det var en riktigt god dryck, då skulle Du sälja mig...????? Puzzz

2010-05-11 @ 10:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0