....

Har vilat lite på dagen men jag är fortfarande trött. Har tagit min hostmedicin och är väl redo att sova. Imorgon blir det lite att göra. Men det jag hinner med, hinner jag med. Resten får vara. Måste ju faktiskt lägga mig tidigt imorgon kväll. Så sena kvällen blir det nog inte.

Toppen väder idag. Och lugnt har jag tagit det nu ikväll eftersom jag har varit sååå sablans trött. Slumra väl till någon gång tidigare. Sedan blev jag riktigt hängig. Ikväll så har det blivit en massa salsa låtar som jag har spelat. Är helt galen i dem när jag väl börjar lyssna så kan jag inte sluta. Salsa gör en på så gott humör. Dem bästa låtarna är nog..

Gloria Estefan - Tres Deseos
Albita Rodriguez - Fiesta Pa'Los Rumberos 
Elvis Crespo - Pintame
Celia Cruz - La vida es un carnaval


Det finns säkert fler, men dessa är mina favoriter. Absolut. Har alla på min iPod också :-)
Nej nu fick jag ett mess här. Ska ut på nattvandring igen med ni vet vem. Hon har precis slutat och är hungrig. Måste klä på mig nu och göra mig i ordning. Ni får sova så gott!

Buenas Noches..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0