Nattpromenad

Ska alldeles strax på en nattpromenad med min fina vän G. Hon har haft det lite tufft nu de senaste dagarna. Min stackars lilla kompis. Synd om henne. Så en promenad ska säkert bli bra. Imorgon ska vi upp tidigt och iväg på några ärenden. På eftermiddagen ska vi sedan bägge jobba. Själv jobbar jag bara fyra timmar.

Haha söta Jennifer har varit duktig och börjat planera vår helg i London som börjar närma sig. Skojigt. Hon ska ta oss på värsta äventyren. Gisela har ett krav - åka röda bussar, själv vill jag se Big Ben och.. hmm.. undra vad Marie vill. Hon kommer säkert säga - träffa J. Men det vill vi alla.



Nej, nu måste jag kila.! Gisela väntar.. Terrar på mobilen snart ;-) God natt mina vänner! Vi hörs imorgon bitti igen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha jag vill träffa J! och shoppa :D

2010-05-05 @ 23:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0