Ögonen är tunga ikväll..

..men jag fastnade nu för 2 ½ män. Så sjukt roligt. Kollade även tidigare på Cougar Town, Christine och Sex And The City. Haha värst komedi kvällen ju. Bara bra serier. Sitter även här och dricker lite god Fanta också som jag köpt. Ja och kvällen för övrigt har faktiskt varit väldigt lugn och skön på jobbet. Vi hade trevligt och skojade en massa. På vägen hem var roligast. En arbetskompis berättade om hennes otäcka spökupplevelser på avdelningen som jag berättat om förut har spökhistorier.

För övrigt två dagar kvar. Resfeber?! Jag?! Skojar ni eller?! Absolut, utan tvekan. När jag är på jobbet och gör annat så har jag inte det. Bara när jag kommer hem och vet att jag måste ta itu med packningen och så. Var faktiskt uppe i kväll och hämtade ner min fula resväska. Usch, den är gräsligt ful. Ser ut som en brun/grön väska. Tur att den är lätt att hitta på rullbandet :-) Vet ni?!

Blev faktiskt lite skraj på vägen hem ikväll. Jag promenerade från bussen. Då är det en backe ner till mig och där är det skog runt omkring. Jag lyssnade på högsta volym på min nya favorit Jason Derulo. Kollar alltid runt omkring mig ifall jag har någon bakom mig eller framför mig, någon som kanske gömmer sig i skogen (barnen i området kan göra det ibland när dem leker). Fan, plötsligt får jag värsta paniken och skriker till för mig själv. Bara mindre än 5 till 6 meter står ett sabla rådjur. Fyfan, vad rädd jag blev. Bara står och glor på mig..


Här var den på väg bort. Före drar att äta dem inte att dem tittar på mig..

Nej, nu ska väl jag sova om jag ska orka upp imorgon! Sov gott på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0