Onsdag 5:e maj

God Morgon!

Är i lite rush.. med andra ord lite bråttom. Ska iväg på några ärenden med G. Själv ligger jag lite efter. Ska möta upp henne om ett tag. Så jag måste göra mig i ordning. Ja, igår var vi ju på en nattpromenad och det var faktiskt väldigt skönt. Kom hem runt 01.00 någon gång. Sedan var det bara att krypa i sängs och sova. Vaknade upp runt 10 - 10.30. Har precis tryckt i mig frukost och nu blir det att dra på sig kläderna.

Jag hoppas ni får en underbar dag i solen. Själv ska jag jobba efter mina ärenden. Så jag skriver nog något ikväll igen. Kommer ha fullt upp under dagen!

Hörs ikväll!




När vi var ute och gick igår så upptäckte vi ett konstig märke i marken som såg ut som ett hjärta. Sött. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0