Solsken och biltur

Hallå igen då!

Då var man hemma igen då! La mig i sängen igen. Ska snart iväg igen. Blää. Vill ligga här hela kvällen känner jag. Är så himla trött. Jaha, nej jag var med familjen (pappas sida) på en liten biltur. Det var ju som sagt fint väder idag, men det var ändå lite kallt. Brrr. Vi drog iallafall till Stuvsta Zoo affär och kika på lite djur. Speciellt fiskar då till brors akvarieum. Sedan drog vi till Huddinge Centrum och fikade.





Jaa, sedan körde dem hem mig eftersom jag orkade inte mer än så. Storebror fick följa med eftersom han skulle hälsa på mamma. Och hon har också skaffat skype. Så nu har alla i familjen skype. Haha.. lite roligt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0