Söndag 23:e maj

God Morgon, God Morgon!

Hoppas allt är bra med er? Själv sov jag väldigt gott faktiskt. Igår kväll åkte jag till brorsan. Sedan hängde jag med honom. Det var skoj. Käkade god mat och slappa framför en bra film som gick på tv Madea's Family Reunion. En komedi.

Brors goda mat, oxfilé med rösti och bea.. MUUUUMS

Jag däckade ganska snabbt igår. Skulle följt med bror på en kvälls promenad med Romeo, men han lämnade mig sovandes på soffan. Läskigt fan. Han har ju inga gardiner eller, persienner. Så jag vaknade till och såg att dem var borta. Då beslöt jag mig för att det var dags att sova. Sova har jag gjort och det var sååå skönt må jag säga.


Nej, jag ska väl börja lägga upp lite bilder från gårdagen.. Skansen äventyret.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0