Söndag 2:a maj

God Morgon mina vänner!

Sitter här i sängen och kikar på tv. Min tv har varit min bästavän de senaste dagarna :-) Jaha för en stund sedan så ringde jag och "friskanmälde" mig till jobbet. Imorgon ska jag då tillbaka till jobbet. Känns ganska dumt med tanke på att jag bara jobbar imorgon och sedan ledig igen på tisdag. Fast det är en mjukstart och det är ju bra.

Idag ska jag träffa familjen. Dem kommer och hämtar upp mig om ett tag. Så det ska bli skönt att få komma ut i det fina vädret. Måste duscha, käka lite frukost och sedan göra mig i ordning. Jag hoppas ni får en underbar dag i vårt soliga väder. Inga 20 grader idag inte, men så länge solen är uppe och det är blå himmel - Inga klagomål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0