Söndag 30:e maj - Back from London!!

Hello people!

I'm so glad to be back here in Stockholm. Tonight I can sleep in my own bed.. Haha. Jag är såå sjukt glad över hela den här helgen som vi har varit i London. Det var allt en upplevelse må jag säga. Har aldrig haft så roligt förr. Få vara med dem bästa tjejerna i världen och bara göra en massa skoj kunde inte vara bättre. London är ett måste att besöka igen. Vi har sagt det - What happens in London stays in London. Men det blev en turist, shopping dag och utekväll. Jag ä grymt nöjd med allt.

Men det bästa av allt är att jag fick träffa min goaste, käraste, närmaste och älskade vän Jennifer. Saknar henne trots att jag nyss kom ifrån henne. Men det var skoj att hänga med henne. Utnyttjade verkligen varenda sekund att bara prata och umgås med henne.

Vi har besökt en massa, massa ställen. Från London Bridge och Tower Bridge till Piccadilly Circus. Camden Town och Big Ben. Allt har bara varit Underbart. Jag kommer med dagarna lägga upp lite bilder. Önska jag kunde visa alla, men jag har respekt för mina vänner och jag kommer visa lite mer turist bilder typ och lite små blandat. Men det kommer bli bra. Se en liten sneak peak här..


London - När vi precis skulle landa... mycket vackrare än på bilden..


FRUKOST!! - Deluxe Brekkie Tostie (tror det stavades så) Gott som FAN! med beacon, ägg och allt..

Jaaa, jag tänkte lägga upp fler bilder, men mitt internet lägger ju bara av hela tiden. Så detta får bli så länge. Ska försöka igen att lägga upp några iallafall innan jag lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0