Söndag 9:e maj

Ska börja göra mig i ordning nu. För om en stund ska jag snart åka in till stan och möta min två knasbollar till bröder. Det blir en liten syskon helg. Vi ska kika på kläder och så. Inte till mig utan dem. Skoj. Dem vill att jag ska bestämma lite över den delen åt dem. För dem vet att jag är grym på sådant. Lyckas alltid övertala dem att prova något nytt :-)

Ja, vilket regn vi fick igår och under natten. Så kan det vara. Men vi har haft väldigt många fina dagar också. Så en dag eller två med regn skadar inte. Hoppas då bara att det blir fler fina, soliga dagar.


Som sagt, vi har haft väldigt fina kvällar :-)

Juste, började sakta och säkert få lite ont i halsen igår. Så just nu tar jag Bafucin. Börjar kännas lite, lite bättre. Jag hoppas det går över. Varför får jag plötsligt en sådan otur. Jag tror det är karma (som bara jag fattar). Det skulle inte förvåna mig.

Nej nu måste jag sätta FART här, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0