The Last Song

Igår efter polishus besöket åkte vi in till stan. Beslöt oss för att se en film . Självklart blev det en film som jag i vanliga fall hade ingen aning om. Vilket i ju för sig var bra. Som Gisela sa "Då har du ju inga förväntningar".. Vilket var sant. Jag hade aldrig valt den här själv. Eftersom det är en massa Disney-barn kändisar som. Låt oss säga att det inte är min smak av skådisar och artister. Hur som helst.

Detta var som första gången jag såg Twilight. Åh, nej. Har jag verkligen spenderat pengar på en film jag inte vill se. Chockande nog så var den verkligen jättebra. Förvånad blev jag minsann. Stark film, mycket känslor, både bra och dåliga. Rolig. Absolut värt att gå och se. Nu hade den premiär igår. Fast gå och se den när ni kan. Det är ingen barnslig barn film. Hela salongen snyftade och grät under filmen. Jag skojar inte. Verkligen ALLA grät där inne eller fick tårar. ALLA pratade om den efteråt. Se den!

Denna film kanske inte var rätt för mig att se pga. vissa anledningar. Den rörde omkring lite känslor som jag fick för snart ett och ett halvt år sedan. Dem kom tillbaka och det var rätt jobbigt. Så det var jobbigt för mig att ta sig igenom den sista halvtimmen. Fast det är en bra film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0