Tisdag 25:e maj

Hejsan!

Har precis tvättat håret. Är för en stund sedan hem kommen från stan. Mötte upp pappa lite snabbt inne i stan. Träffas inne jag åker. Sedan så har jag pratat en massa med Gisela. Så snäll som hon är så lugnar hon mig från min resfeber jag har. Denna vecka har jag mycket på min tallrik. Sabla strejken som pågår just nu, bara att håll koll och tummarna på att vi fortfarande kommer att få åka på torsdag. Lägenhetsvisning också på imorgon. Packa kläder, växla pengar. Blääää. Så trött på det. Sa just till mamma. Så skönt när man var mindre. Bara ha väskan packad så är man klar att åka.



Sedan så har vi tråkigt väder, regn och rusk. Det är även lite kallt ute faktiskt. Så det håller ju inte mitt humör så värst uppe. Aja, ska fortsätta här med planering tillsammans med Jennifer och Gisela. Ni får ha en fortsatt trevlig dag och eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0