Tisdag 4:e maj

Hej hopp!

Pratar med storebror i telefon. Han jobbar och skulle behöva hjälp med vovven. Tyvärr kunde jag inte hjälpa honom. Vill inte åka långa turer för endast det när jag precis nu börjar må mycket mycket bättre. Jupp, idag mår jag bättre och det känns verkligen toppen. Magen är bättre och kroppen känns piggare. Vilket är en bonus. Tänkte kila iväg på en promenad nu och handla lite på samma gång. Det får bli "dagens" aktivitet idag. Nyttigt och bra för mig.


Tack och lov för ProViva..! Gjorde susen!

Får tänka på Ida som är i Spanien nu :-) Sabla lyx. Haha.. Ja, imorgon är det jobb igen. Dags för nya tag. Piggare och kryare. Ska knata iväg nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0