Torsdag 13:e maj

Okej, nu sätter vi igång dagen. Just nu ligger jag och latar mig hemma hos Gisela. Vi har degat hela morgonen. Fan, fick dela säng med två andra bajskorvar. HUR trångt och varmt som helst. Aldrig igen! Haha.. Nej, vi hade skoj igår och idag. Skrattat en massa, massa, massa.. Bajs humör till klagomål.

Igår kväll när jag kom hit så hade Gisela varit snäll och duktig genom att ha lagat god mat åt mig. Hon hade även dukat upp fint och grejer. Efteråt hade duktiga lillasyster R bakat både muffins (enligt mig) och äppelpaj. De blev en kväll med fina flickor och mycket skratt. 













Nu har Gisela sprungit till jobbet och själv har jag fasnat här hemma hos henne tillsammans med lillasystrarna C och R, om en liten stund så ska jag packa ihop min dator och mina grejer och börja röra min sakta hemåt. Mina två lediga dagar har varit helt underbara. Hängt med familj och vänner som vanligt inge kan få mig på bättre humör än dem.

Nu ska jag vara lite social, men ni får ha en trevlig torsdags dag själv känner jag nog att jag måste ta min morfinmedicin :-) *host, host*

Ha det bra!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0