Torsdag 20:e maj

Hejsan hoppsan!

Hoppas allt är bra med er?! Själv är det väl hyfsat. Jag föredrar hellre att dra och sola någonstans just nu än att behöva gå och jobba. Trist. Men, men. Så är det. Annars då? Jo fick ett brev i brevlådan idag som gjorde mig på riktigt bra humör ändå (haha inte lönespecen, den kommer ju på måndag). Utan det var en annan grej. Så det så. Men jag blev lite små glad, tar inte ut något för stort i förskott :-)

Igår fick jag också höra något som var både bra och dåligt. Jag vill se det positivt, men samtidigt inte. För att jag vet att min lycka inte är alltid någon annans lycka för det.. Fast jag måste erkänna att lite glad är jag :-)

Nej, som sagt. Ska knata iväg till jobbet om en stund. Har precis klätt på mig. Och idag testar jag det nya jag köpte igår. Både parfymen och halsbandet. Älskar verkligen halsbandet. Så jävla fiiint. Passade med mitt kors jag bär. Silver är bara till för att älska! Nej, snart på med jeans shortan och röra sig mot bussen!





Får se om jag skriver något när jag kommer hem.. man vet aldrig. Förmodligen inte! Om inte så får ni ha en fortsatt trevlig underbart, solig dag här i Stockholm. Även ni andra goa också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0