Torsdag 6:e maj

Oj vad tiden rinner iväg och dagarna. Det är redan 6:e maj. Det är ju helt sjukt. Nåja, jag har precis gjort mig i ordning och ska strax rusa iväg till jobbet. Jobbar åter igen en kväll. Det är alltid skönt med sovmorgon. Fast ja, imorgon blir det en tidig morgon igen. Fast då är det bara fem timmar och sedan är jag ledig resten av dagen. Så jag hoppas på toppen väder precis som vi har idag. Helt underbart. Fattar inte att snön smälte bort så himla fort.

Jaa, jag fick nyss meddelande från Gisela som berätta att hennes pass är REDAN klart. Helt jävla sjukt. Ska dit imorgon och hämta det. Förklarade nyss att polismannen kanske tyckte hon var söt så han skyndade på hela grejen så han fick se henne snabbare igen.. Haha.. Hon är iallafall glad. Det är bra.

Juste fick reda på igår på jobbet att det är dags för ny planeringsdag. Det kommer bli galet. Vi ska åka båt igen. Fan, hatar båtar fast okej jag hoppas det blir roligare den här gång. Är äldre den här gången också. Sist var jag ju bara 19 år. Well, well.. Ja, nu måste jag strax gå, men ni får ha en trevlig dag i det fina vädret! Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0