En dag på vattnet..

Hej hopp!

Ska lägga mig nu är det tänkt. Är helst slut efter dagen. Steg ju upp klockan 04.30 imorse så nu tänkte jag se till att jag får min sömn. Det har varit en lååång dag och jag slumra till alldeles nyss. Såg att jag hade 7 missade samtal på mobilen från 4 olika människor. Arbetskompisar till mina riktiga kompisar. Orkar inte prata med någon annan än mina egna vänner.

Ja, hela dagen så har jag hängt med mina sydamerikanska vänner - Latinas..! Så det har bara varit spanska heeeela dagen. Colombianer, Peruaner, Spanjorer.. Puuh. Men som sagt det var mycket på en gång. Men det var roligt. Sedan träffade jag på en gammal klasskompis från grundskolan. Det var lite som en chock, men ändå lite skoj. Vi fick gratis buffé, dricka, fika, frukost och allt. Det var mysigt och gott.











Jaa, en galen resa. Men jag ska lägga upp bilder på vad jag köpte. Fick unna mig själv lite grann faktiskt. Så det var bra. Behövde det kände jag. Mådde ganska piss i början. Blev bättre sedan.. När jag kom hem fick jag ett jättefint meddelande av Yesica..

Gracias por el dia de hoy fue muy
divertido ya estoy n casa y todo
trankilo nos vemos n el trabajo.


Hon säger i stort sett tack för dagen och att det var jätteroligt. Har kommit hem och att är bra, lugnt. Ses på jobbet. Blev så glad när jag fick det här meddelandet. Har inte svarat än eftersom jag måste ju svara på spanska också. Svårt, eftersom jag vill inte skriva fel till henne :-) Hmm måste nog be om lite hjälp.. :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0