Lite London bilder

















Jaa, det var lite bilder från resan. Kommer mer i veckan. Måste sova nu för jag ska faktiskt jobba imorgon igen. Så nu måste jag få min sömn så jag orkar upp imorgon! Men jag hoppas ni har haft en lika mysig och rolig helg som jag har. Snart kommer vår lilla stjärna hem igen! Det blir skoj :-) Tack för en helt underbar helg!

Hahaha juste, min nya "slav" Marie :-) Dem härligaste kommentarerna: Marie, kan du göra mig en tjänst? Kan du knyta mina skor? Marie, kan du flytta på din flaska? Marie, kan du hämta lite cola? Marie, kan du ta min flaska också? Marie, kan du ta mina saker i din väska? Marie, kan du hålla det här? Hahaha fy fan. Ja du kompis. Detta var skoj. Du är min nya skratt partner. Har aldrig skrattat sååååå MYCKET åt absolut INGENTING!

Gisela, var och är en ängel. Hon var min familj när vi var borta. Hon fick mig att inte få någon hemlängtan knappt. Man var igång hela tiden. Höll mig i handen när vi skulle lyfta med planet och när vi landa. Underbara människa! Älskar er allihopa!

Good Night Stockholm..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0