En bra dag.!

Tjena, tjena mitt bena!

Sitter jag här hemma igen. Idag så var jag ju tidigare med Gisela på dagen. Vi åkte till Rådhuset för att skaffa ett nytt pass och id-kort till henne. Ja, för annars så kan hon ju inte lämna Sverige :-) ÅH, Jag måste berätta något roligt som hände idag när vi var där. Först när vi kom in till polisen där så blev Gisela så himla chockad över att det var sååå TYST där inne. Typ som på biblotek fast värre nästan. Jag sa till henne "Du måste vara tyst här inne och stänga av mobilen". Eftersom dem har en skylt som visar så.

Sedan så tog vi en nummerlapp och satte oss. Jag kollade och nästa nummer var hennes tur. Hon frågade mig "Tar dem kort på en, på en gång?". Och det gör dem ju. Så det första hon gjorde var att ta upp sin mascara som hon köpt tidigare under dagen. Ja, hon var ju HELT osminkad. Hon skulle precis öppna den och ser att det blir hennes tur. HAHAHA, vet ni vad klant arslet gör. Hon skriker "ÅH NEJ, FITTHÅLA!!" (ursäkta svordomen). Det satt en tant brevid oss som kollade förvånat på oss. Allt jag själv kunde tänka var "Oh My God, Jag känner inte den här människan". Det var så pinsam. Speciellt när det var så tyst där inne. Fast det var ganska roligt.

Ja, efteråt drog vi och käkade. Efter det kikade vi i affärer. Handlade faktiskt ett halsband och ett linne. Hann tyvärr inte med mer än så. Utan efter det var det bara raka vägen till jobbet och det gick väldigt bra idag. Eftersom jag mår toppen nu igen så var det ännu bättre. Var ju sjuk i 3 dagar ledig i 1 dag och jobbade på en annan avdelning i måndags så var det första dagen jag fick jobba på min egna avdelning. Det var skönt.






Nää, nu ska jag soooova eller inte. Ska kika på en serie först och sedan sova! Sov så gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0