Bilder som får mig att le..

Go'kväll!

Ska lägga mig om några minuter, men jag blev tvungen att lägga upp två bilder som fick mig att le så mycket. Visserligen var det fler, men av respekt till en viss vän så ska jag inte göra det. Jag vet själv hur det känns att folk lägger upp bilder på en när man faktiskt inte vill. Så jag gör aldrig så mot någon. Hur som helst. Jag kan visa dessa två bilder iallafall..


Hahaha, vågat av oss..! :-)


Haha, bäst! Jag älskar er med tjejer.. god morgon, god morgon sömntutor!! hahaha :-)

Bilderna är från när vi var i London och besökte Jennifer. Idag så lämnade jag över ALLA bilder till M och innan så gick jag igenom alla bilder själv bara för att minnas tillbaka till just den tidpunkten. Då mådde jag ändå så pass bra eftersom jag var borta från allt och alla tillsammans med mina fina, nära, kära och bästa vänner. Har faktiskt haft så roligt på länge. Men ni vet hur bra dem får mig att må under en sådan svår tid som denna.

Nå, jag blev bara tvungen att lägga upp dessa två just. Fina minnen. Får se om det kanske blir fler resor tillsammans. Det hade varit jätteskoj.! Well, time for bed. Är trött och ska sova nu. En ny dag imorgon. God natt på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0