Delar med mig

Denna vecka tänker jag dela med mig av den enda låten som får mig att riktigt koppla av. Det är oftast denna låt som jag sätter på då jag känner att jag behöver tänka för mig själv. Som de flesta av er vet så går jag igenom något ganska jobbigt just nu. Jag gick från en glad människa till en inte lika glad människa. Dock har jag underbara vänner som stöttar mig. Kallar dem mina Änglar.

Jag har i och med det jag nu går igenom jobbiga stunder och för att försöka hitta tillbaka till en punkt då jag sist mådde bra så brukar jag ofta använda mig av den här låten. Jag älskar texten som sjungs och melodin som får mig att koppla av. Jag rekommenderar den till alla. Kanske inte bara sätta igång och lyssna på den utan jag brukar oftast ligga i sängen och blunda och försöka släppa tankarna för stunden. Låta musiken bara ta över för stunden och tänka på dem viktiga budskapen den ger också.

Okej, detta lät nog ganska djupt.. även för att vara mig. Men men.. Artisten heter Billy Porter och låten heter Time. Hörde den förlänge sedan då jag kikade på några av de tidigare säsongerna av So You Think You Can Dance. Föll pladask för låten då. För er som förstår vad jag går igenom så brukar jag lyssna på den här när jag är på tunnelbanan.

Billy Porter - Time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0