Fredag 19:e november

God morgon!

Har sovit som en ängel och är på gott humör. Visserligen är jag fortfarande lite små trött, men det beror nog på att jag har legat i sängen halva morgonen. Hur som helst så har jag nyligen fått i mig lite frukost. Så nu kikar jag lite i nya Veckans NU och tittar på Grey's Anatomy.


Nyttig frukost med havregrynsgröt och lingonsylt, mjölk. Mums..


Veckans NU..

Nå, denna dag är inte planerad så jag ska nog bara ta det lugnt. Ska göra i ordning en grej till lilla Marie och senare ska jag iväg och lämna det. Måste även handla lite på vägen hem. Ja, det är väl min kväll antar jag. Får sätta igång en bra film och bara ta det lugnt. Nu ska jag först och främst hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0