Fredag 5:e november

Tjallå!

Ja, tiden går fort. Skrev inget igår eftersom jag totalt glömde bort och sedan blev det så sent. Men jag var ju som sagt hos pappa och det var faktiskt jätteskönt. Fick lite lugn och ro på något sätt. Jag kommer förmodligen åka dit igen eftersom jag fick umgås mycket med min lillebror, träffa hans mamma och umgås lite med min far. Så sällan jag träffar dem allesammans. Lillebror njöt nog av att jag var där eftersom han torterade mig så himla mycket. Jobbigt. Fast vi hade ändå ganska skoj, men han sulade pingisbollar i huvudet på mig och sköt en massa gummisnoddar på en också. Rena misshandeln ju. Men han kommer få igen för det. Hehe :-)

Just nu är jag hemma hos storebror. Vi åkte hit jag och lillebror. Sällskapar honom och bara umgås. Än så länge så har vi ätit god mat och kollat på film. Sedan blev bror tvungen att lägga sig eftersom han ska jobba imorgon. Fast det blir en kort dag för honom. Så efter han har slutat så möter vi upp honom i Täby Centrum och ska gå på skor jakt åt lillebror.

På kvällen är det yttligare en filmkväll. Får se vad det blir vi ska se. Blev dock glad av mitt lilla samtal jag fick ikväll av min fina vän mamma Malin. Länge sedan. :-) Måste även tacka M som var så snäll idag att hjälpa mig när jag fick det lite jobbig tidigare idag. Tack för att du hjälpte mig igenom hela turen. Betydde jääääättemycket för mig :-)♥

Nej, nu ska jag väl kila in till lillebror igen och snacka lite. Det är full fart på storebrors djur. Rena Zoo här hemma ju. Karln har ju fiskar, en katt och hund. Men fiskarna för inte oljud utan det är pumpen i akvariet. Okej. Ska lägga in bilder imorgon!

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0