I love it :-)

Yo! Jag älskar den här killen alltså. Han är ju såå sjukt bra. Vill verkligen se honom live. Hans musik är ju bara så himla bra och sådan musik jag absolut inte kan sluta lyssna på. Varje gång efter jag har hört någon ut av hans låtar så kan jag sedan inte sluta sjunga på den. Jag har hört och sett på You Tube klipp när han upptäder live och ibland vågar man inte se klart hela framträdandet för att blir för pinsamt fel bara.

Fast nu hittade jag ett klipp som jag tycker han gjorde något så sjukt bra ifrån sig. Han kanske svettas mycket, men det tycker jag tyder på att man verkligen ger allt och gör sitt bästa. Sedan så ger väl strålkastarna och alla andra lampor runt omkring mycket, mycket värme. Fast detta är nog det bästa uppträdandet live utifrån det jag sett via olika You Tube klipp.

Jason Derulo - Ridin' solo (Live)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0