Lördag 20:e november

Hallojsan!

Hoppas alt är bra med er? Själv har jag valt att ligga i sängen och bara ta det lugnt. Känner inte för att göra något utan bara kika film. Är dock lite sugen på en promenad senare så vi får se. Kanske det blir av. Kallt ute dock. Något som irriterar mig är att jag inte kan se filmen Takers. Vill se den sååå gärna. Du har liksom Idris Elba, Hayden Christensen, Michael Ealy, Chris Brown, Paul Walker, T.I, Matt Dillon, Zoe Saldana och Jay Hernandez. Kan inte bli bättre än så. Väntar nu bara på att den kommer ut på DVD.



Nå, just nu gör jag som sagt ingenting. Sitter bara och sorterar lite viktiga papper och så. Skriver lite på en grej också. Ska väl om en stund läsa lite ur min bok. Men jag hoppas ni får en fortsatt trevlig helg mina vänner..!

Later! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0