Måndag 22:a november

God eftermiddag på er!

Är hemma lite snabbt nu bara för att byta om och sedan ska jag iväg igen. Har ett "möte" jag ska iväg på en stund. Sedan ska jag hem och slappa bara. Sov borta i natt och var på kalas hela eftermiddagen igår så idag är jag väldigt trött. Men jag hade jätteskoj. Åt verkligen jättegod mat. Älskar chilenskmat. Grattis igen tjejen, hoppas du fick en trevlig kväll igår.?!

Fått i mig lite käk nu också. Vaknade så tidigt imorse av två små kryp som attackerad och sedan ett litet lejon som hoppade på en och bestämde sig för att sova brevid en. Allt på en gång. Haha.. men jag älskar dem allihopa jättemycket.

Nej nu måste jag klä på mig, men när jag kommer hem efter mitt "möte" så ska jag lägga upp lite bilder och så. Måste även nämna Grattis till Far min som fyllde år igår ♥

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0