Måndag 29:e november

Go'kväll på er!

Då var det väl dags att avsluta dagen med lite av det jag har gjort under helgen. Det har väl varit en del som jag har gjort. Vi har iallafall avklarat veckans låt. Den går om och om här på datan. Kan inte sluta lyssna på den. Love it.

Nå, just nu är jag hemma hos min pappa och ska alldeles strax släcka ner. Imorgon ska vi upp tidigt, och då menar jag tidigt. Då ska vi iväg på en lååång dags åktur genom Sverige. Men okej, det är ju faktiskt något jag ser fram emot. Det har varit en del saker veckan som var, så en avkoppling i en vecka är lagom bra.

Men i helgen som var så gjorde jag en del saker. Kan börja med i fredags då jag träffade mamma Malin och hennes familj. Det var skoj att få umgås med lite annat folk. Dem kom nyligen hem från Göteborg. Senare på kvällen åkte jag och träffade Ida. Vi strosade runt ute i Sickla Centrum och var på jakt efter jackan jag såå gärna vill ha. Men icke då, där fanns den inte och som en galning har jag ringt runt till ett x antal affärer. Synd bara att det var slut ÖVERALLT. Jakten fortsätter i Dalarna. Nå, på kvällen tog jag det lugnt sedan. Blev film kväll för det mesta.


Naaw så söt, den sötaste någonsin. Helt underbar är hon..


Se henne glad och skratta är så kul. Älskar hennes skratt.. Så gulligt.


Fika med Ida..


Köpte en julstjärna till mig och mor..



I lördags åkte jag till storebror, låg där och dega. Han var på någon födelsedagsmiddag med några vänner till honom och så jag var "hundvakt". Men det var skoj. Jag tog det vara lugnt hela kvällen! Slumra till lite då och då. I söndags så åkte vi hem till oss för då var det födelsedagsmiddag för mor vår som fyllde i lördags. Grattis mamma i efterskott :-)


Sigge och Romeo som myser.. Vilar dem små djuren.. Bromance!

Ja, det var lite om helgen. Kan berätta mer imorgon, men nu måste jag sova för jag ska snart upp.!

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0