Måndag 8:e november

God dagens!

Är en lite latmask idag. Ligger nämligen kvar i sängen. Ska dock snart kliva upp och hoppa in i duschen. Frukost har jag dock ätit, men jag känner för en "ligga kvar i sängen" dag. Ska iväg på ett litet möte senare så jag måste börja förbereda också. Lite saker jag måste skriva upp och så. Just nu ligger jag faktiskt och kikar på Charmed (Förhäxad). Minns hur mycket jag tyckte om det som mindre.. hehe.. :-)



Har dock lite skräck inför morgondagen. Då är det dags för tandläkarbesöket. Usch, jag borde ha gått dit tidigare. Fan, han kommer säkert skälla på mig att jag som vanligt inte har skött tänderna. Dock har jag blivit bättre nu under den senaste tiden, men det hjälper ju inte dem skadade tänderna redan, hålen alltså.

Nå, ska väl komma igång här. Måste sluta dega i sängen och hoppa in i duschen istället. Aja, men jag ska lägga in veckans låt först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0