MTV Europe Music Awards

Är vad jag tittar på nu iallafall. Det är snart slut. Jag måste faktiskt säga att Shakira startade hela showen helt underbart och grymt. Hon är så sablans cool och hennes låtar Loca och Waka Waka är helt otroliga. Jag tycker Shakira, Rihanna och Katy Perry var grymmast. Får se hur Bon Jovi's uppträdande blir. Det är något jag verkligen ser fram emot. Men jag tycker det var en grym show. Eva Longoria gjorde ett bra jobb också.

Eftersom jag gillade Shakiras öppning av hela showen så måste jag bara lägga upp den. Så här kan ni kika på den en gång till. Grym är hon iallafall, helt utan tvekan!



Okej, ska väl sova efter det här. Men hoppas ni haft en trevlig söndags kväll. Har lagt upp lite extra inlägg eftersom jag har slarvat lite denna vecka. Ska försöka bättre på lite nästa vecka. Sov gott på er och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0