Onsdag 10:e november

Go'kväll!

Sitter och kikar på en massa videon på You Tube. Har haft en riktigt lugn kväll ikväll. Idag så har jag bara tagit det lugnt. Var tidigare dock en sväng och lunchade med pappa i SKHLM Centrum. Passade då även på att köpa en present till mamma. Hon fyller år den 27:e men jag köpte den tidigare eftersom hon kommer behöva använda den snart. Kan berätta vad jag köpte och varför imorgon. Nå, annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.

Kikade just på en video som jag diggar riktigt mycket. Ni vet att jag förut la upp en låt med Will Smith's dotter Willow Smith, Whip my hair. Nu har det äntligen kommit en video till den. Jag diggar den som fan. Hon är så himla cool för att vara så där liten. Även om hon har konstiga och coola frisyrer så funkar det på henne. I videon så dyker även storebror, skådespelaren, rapparen, dansaren - Jaden Smith upp som är en riktigt grym dansare.

Willow Smith - Whip my hair



Imorgon är det en ny dag och då får vi se vad som händer. Jag hoppas ni har haft en trevlig onsdag iallafall. Jag är helt nöjd med min faktiskt. Vi hörs imorgon igen!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0