Onsdag 24:e november

Hejhopp!

Idag är en ny dag och jag tar yttligare en lugn dag. Tänkte gå ut, men jag kände att jag kan behöva yttligare en dag hemma. Jag tog en riktigt lång sovmorgon idag. Så mycket jag känner att jag behöver göra, men inte måste göra. Det känns då lättare att få vara bara då.

Ligger just nu i sängen och kikar på Private Practice. När det är slut så ska jag lägga ihop mitt pussel jag började med förut, om ni minns.?! Jag har inte tagit i tu med det eftersom jag inte har rum för det. Kan inte bara ligga på golvet. Så jag ska tillsvidare låta det få ligga i kartongen och när jag får rum för att lägga det så ska jag göra det. Vill verkligen få pusslet klart en dag. Men som sagt. Jag behöver rum för att göra det.

Men dagens låt la jag aldrig upp igår för att jag faktiskt glömde, så den är på väg!

Later!




Just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0