Onsdag(natt) 3:e november

God natt borde jag säga vilket jag ska.!

Men jag tänkte snabbt bara slänga in ett inlägg innan jag lägger mig. Min dag har varit lång, men jag hade faktiskt en bra dag. Frukost med Jennifer och sedan strosa runt lite på stan. Därefter dök lillebror. Fortsatte kika runt i affärer och sedan så drog jag och lillebror hemmåt, haha medan Jennifer gick på äventyr :-)

Åkte hem till pappa. Så nu är jag fortfarande kvar här. Lillebror ligger redan och sover vilket jag också ska. Vi har skoj bråkat hela kvällen. Han har kastat en massa pingisbollar på mig och en massa typiskt syskon bråk. Jag åker hem imorgon så då tar vi itu med lite bilder och vad som händer i helgen.

Ni får sova så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0