Söndag 28:e november

God morgon på er!

Jag vet att jag inte har slängt in något inlägg på två dagar, men det har varit lite att göra så jag har faktiskt inte hunnit. Men just nu är jag inte hemma så jag kan berätta mer när jag kommer hem. Hur som helst, jag har ett uppdrag jag måste försöka få i ordning på idag, så det är lite och göra idag faktiskt.

Jag ska åka bort på tisdag, inte många som visste det. Har hållt det lite för mig själv ett tag nu. Så jag ser fram emot det faktiskt. Det roligaste är att min lilla buse pojken Romeo ska få följa med mig. Har busat hela natten med honom så jag är ganska trött nu. Eller vi har busat, utan han har. Själv har man ju försökt att sova. Hade hans leksak. Den låter så mycket så jag blev tvungen att gömma den så jag kunde sova.. hehe

Nej, nu måste jag göra mig i ordning. Men vi hörs kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0