Tidigare..

Var ju också hos pappa i veckan. Minns ni kanske att min lillebror torterade mig när jag var på besök. Han kastade ju en gummisnodd boll. Då han har använt en kork från en petflaska och därefter bara lindat runt en massvis med gummisnoddare. Den blir hård som sten, men studsar som en studsboll. Fast ungen satt och kasta två stycken på mig hela tiden. Allt för att irritera mig. Snacka om att ungen saknar att ha någon hemma hos sig att skoj bråka med.





Han fick igen lite nu i helgen :-) Men det är så vi syskon fungerar. Juste, kika in telefonen pappa och dem har hemma hos sig. Den är jättegammal. Eller den fanns där också när jag var liten. Fick se den igen och tänkte: Men herregud har dem fortfarande kvar denna.?!



Det var avkopplande att hänga ute hos pappa. Bråka med lillebror är aldrig tråkigt :-) Gapar och skriker för det mesta på honom bara.. hahaha. Starka lungor man har ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0