Tisdag 23:e november

Dagen har varit så lugn. Tog mig i kragen idag och tvättade ALL min tvätt. Hade i stort sett inga kläder. Så tre tvättar har gått och jag är fortfarande inte klar, men jag har kommit till mer än hälften så, jag har faktiskt inte så mycket kvar. Det som är störande är väl att när man väl har stängt maskinen och satt igång den så vänder man sig om och ser en strumpa man missade. Så surt alltså.

Ja, men det är vad jag har gjort HELA dagen och under tiden så har jag sett alla Bourne Identity filmer. Älskar dem filmerna så himla mycket. Matt Damon i dessa filmer är så sjukt grym. Bästa action filmen. Så jag har bara legat i sängen och kikat på dem.

Ikväll så händer heller ingenting. Väntar nu på att nästa tvätt ska bli klar och sedan så är jag klar för idag. Tar resten imorgon. Tänkte kika på Desperate Housewives och sedan Cougar Town. Det blir en lugn kväll, har ju faktiskt inte varit hemma på ett tag nu så det är skönt. Har faktiskt även fått lite ordning på mitt rum idag också. Det hade jag nästan glömt. Så imorgon ska jag dammsuga.

Efter mitt lilla "möte" igår så åkte jag hem och varvade ner. Mycket jag fick lära mig igår. Sedan så blev det en tidig kväll. Hade sovit dåligt natten till igår. Så jag sov ut riktigt ordentligt idag.


En orsak till att jag sov dåligt, små monster som kom och väckte en tidigt på morgonen..


Ett kärleksfullt "lejon" finns också. Gillar att pussas, märks kanske?! Go är han iallafall.

Nej, nu tänkte jag kika på en serie på datan innan D H börjar. Ska under kvällen slänga in veckans låt också. Men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0