Tisdag 2:a november

God morgon!

Som sagt tiden går fort. Vi går mot mörka tider. Själv kan jag säga att jag redan har varit där. Hur som helst, just vaknade jag upp av att höra en sablans kvittrande fågel som aldrig kan hålla tyst. Nu har jag även lilla syster Caroline framför mig och fina goda vän samt halv syster Gisela som snarkar brevid mig. Hade precis en stor bamse hund brevid som tog plats. Se själva Giselas nya partner.



Gårdagen var ganska enkel. Jag hade ett möte på kvällen och efter det så träffade jag G. Vi drog hem hit och kollade på film samt åt lite käk. Mys rättare sagt. Lugn och ro. Pratade även lite med Marie som har gått och blivit sjuk, den stackaren.! Krypa på dig kompis! ♥

Dagen då?! Jo, just nu ska jag försöka väcka en snarkande björn, skoja. Min älskade vän. Sedan låter vi dagen gå och se vad som händer. Kanske, kanske, kanske ska hänga med till stan. Annars så blir det en lugna bullar dag!

Hoppas ni också får en lugn dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0