Torsdag 18:e november

God kväll!

Jag ber om ursäkt igen för att inte ha bloggat på två dagar. Saken är den att jag inte ens har sovit hemma på två dagar så nu är jag äntligen hemma igen. Har satt på mina myskläder och krypt upp i sängen, nu kikar jag på tv och bloggar lite. Criminal Minds är favoriten nu ikväll. Sedan tänkte jag sätta igång lite The Sex & The City avsnitt.

Nå, kan berätta lite kort om dagarna. Jag har ju varit hos Gisela och hängt med henne och hennes syskon. Det har faktiskt varit väldigt.. väldigt skoj.


Hela familjen samlad och har myskväll med Tacos och film.. Just lovin' it.!


Naaaw, den söta lilla busen sov så sött hela tiden..

Igår hade vi även en lite annan busunge som faktiskt fylle år. Grattis, grattis fea. Hoppas du är nöjd med dagen och så blir det kalas på söndag. Det ska nog bli skoj.



Kan även berätta att igår var jag hos tandläkaren. Ska inte ta med Marie fler gånger. Hahaha.. Eftersom jag var där och lagade ett hål så blev jag ju bedövad i munnen. Så efteråt kunde jag inte prata ordentligt och heller inte uttala vissa bokstäver utan att det gjorde ont i käken. Okej, får väl erkänna att det var lite kul. Men det värsta var väl att jag pratade snett. Mina läppar var helt snea. Det var sååå fult.

Igår var det ju även match, både Brasilien - Argentina (Yeah..MESSI..MESSI..MESSI!!). Sedan var det ju även Sverige - Tyskland och det var absolut inget roligt att kika på. Så himla tråkigt. Nå, väldet var väl vad jag har gjort dem senaste två dagarna. Träffade även storebror idag, var och käkade god mat hos Gisela. Tack kompis, det var jättesnällt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0