You know I like this dude..

Hehe, ja men det är ju sant, killen är ju rent ut sagt bara full av talang. Han gör bara bra musik och han fortsätter bara. Tjuvlyssnat lite på vad som väntas komma nästa år.. and I like it. Gillar rösten, speciellt acoustic versioner av alla hans låtar och när han sjunger acapella. Dem flesta som känner mig vet att jag lyssnar på den här artisten gaaaanska mycket. Hittar bara fler bra och bättre låtar hela tiden med honom.

Nå denna vecka blir det då en Jason derulo låt som han såklart har skrivit, dock är det inte hans egen utan han har skrivit den till rapparen Mann. Jag gillar den för att den har en så skön rytm och melodin är bara grym, med Jason röst blir det bara bättre :-)

Mann feat.Jason Derulo - Text
(Haha.. Gillar längd skillnaden mellan dem två.)




Jag vet att jag inte har skrivit något igår. Men det har varit fullt ut. Kan dock göra det senare ikväll, men just nu har jag en del ärenden att ta itu med. Så jag har lite brådis. Hörs senare.!

Glöm inte El Clásico ikväll! Barca.. Barca.. Barca!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0