Avatar och mys

Go'kväll!

Pappa och jag har precis sätt klart hela Avatar filmen. Blev förvånad att pappa ville se den, men han tyckte faktiskt var oerhört bra och helt otroligt bra gjord. Det håller jag faktiskt med om. Han frågade mig hur många gånger jag hade sett den och jag sa ca.4 gånger kanske. Men det är för att den är så himla bra. Det är nog en av dem coolaste filmerna jag har sett. Budskapet i den är så klockren. I love it!

Hur som helst vill ni veta hur vi skapade värme igår? Kika på bilderna..


Eldade en brasa så vi fick lite värme. Väldigt sköönt kan jag säga.


Varmt te.. så himla gott!


Värmefläkt.. Den stod i mitt rum eftersom jag var den som klagade mest.

Nu ska jag alldeles strax lägga mig. Skypar bara lite med lillebror. Vi har så skoj. Jag brukar skypa med honom när jag är här uppe på landet. Pratar om lite olika minnen och så om det här stället.

Romeo har lagt sig för kvällen och pappa med snart. Jag antar att det är min tur snart.!


Kommentarer
Postat av: mamita

ha det så himla bra, angelita. Tu mamita

2010-10-14 @ 09:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0