Fredag 8:e oktober

Det jag gillar med hösten är att träden, eller bladen får en helt annan färg. Tycker det är så coolt. Jag vet inte, mne hösten har alltid varit favorit årstiden på året, sedan kommer våren sommaren och vintern. Det handlar inte bara om värmen för mig utan om naturen :-)



Nå, väl. Äntligen fredag. Spelar ju faktiskt ingen roll egentligen vad det är för dag. Hoppas att allt är bra med er.! Själv är det väl bra, men jag kämpar på. Inte mycket ska ske idag heller. Har planerat lite inför nästa vecka bara. Som sagt det sker lite saker just nu.

Om en liten stund ska jag smita ut med Romeo en sväng. Stackaren har lite tråkigt just nu eftersom jag har suttit och gjort lite annat. Hehe, ligger och gosar i min fåtölj här. Ny musik inför nästa vecka finns det gått om. Har hittat en massa bra. Så just nu så spelas det för fullt här hemma. Hur som helst. Ska strax kila ut med lurvbollen, men vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0