Regn och blåsväder

Idag så låg vi och vila under en stund på eftermiddagen eftersom vi inte hade så mycket att göra. Väldigt mysigt. Kunde höra hur det regnade och blåste ute. Så låg man på sängen och lyssnade på bra musik och sedan bara blunda. Det kändes skönt, tänkte inte på något. Tankarna lämnade mig ifred för den lilla stunden. Kändes skönt.




Hahaha, jag visste inte att en hund snarkade. Iallafall inte att en liten hund kunde snarka så högt. Fast det värsta är när han fiser. Usch, antingen lämnar jag rummet eller öppnar fönstret. Bror säger att det sker bara när han ligger skönt och bekvämt. Men ändå!

Nu tänkte jag kika lite på CSI:Miami och sedan smiter jag ut på en lång promenad med Romeo. Imorgon är det en ny dag. Får se vad som händer då.! Men ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0