Just nu..

Var precis och gjorde ett besök på toan. Ville bara berätta det.. :-) Hehe.. hur som helst. Just nu väntar jag på att pappa ska bli klar med disken. Sedan ska vi fortsätta kika på serien Rena Rama Rolf. Tack för era fina mejl som några av er har skickat. Älskar att logga in på min mejl och svara på dem innan jag går och lägger mig. Sitter med mitt naturgodis och lyssnar på musik under tiden jag läser. Så sablans mysigt. Saknar inte Stockholm för 5 öre. Så himla skönt att vara borta.



Jag har ju också läst en bok (vilket är väldigt ovanligt) också. Så jag har gjort annat än bara suttit på datan. Det är mest på kvällarna. På kvällen innan jag lägger mig så brukar jag även köra ett avsnitt av Jersey Shore. Älskar fan det programmet.

Nej, nu fortsätter kvällen.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0