Kalas..

I söndags var jag på ett litet kalas firande för mamma Elena (Giselas mamma) som fyllt år. Det var väldigt mysigt. Hade med mig Romeo också. Men jag hade faktiskt trevligt. Vi umgicks åt gooooood mat och åt den underbaraste tårtan jag ätit på väldigt länge. Så allt var bra.

Senare på kvällen så tog jag och Gisela en promenad med hundarna (en av hundarna är hennes storebrors hund). Så då traskade vi ner till en dagis gård en bit bort och släppte dem lösa. Eftersom den andra hunden fortfarande valp så är ju den mer lekfull och sprallig, medans Romeo som är fullvuxen och tråkig sprang runt staketet och försökte hitta en väg ut istället.. hahaha..


Kompis min - Gisela... :-)


Romeo letar efter en väg ut. Tyckte inte det var något skoj att vara instängd så här.


Medan Ziggy sprang runt och nosa och lekte för fullt.

Usch, jag fryser fortfarande. Fan, ska hämta min tjocka halsduk snart. Och ta på mig mössa. Sedan ska pappa koka lite te till mig innan jag lägger mig så jag får lite värme i kroppen också. Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon igen. Förhoppningsvis med goda nyheter att värmen kommit tillbaka. Annars vette fan vad som händer.?!

God natt (..brrrrrr...) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0