Kvällen!

Ja, min dag blev helt okej. Jag hade trevligt, hängde med min fina vän Malin och lilltjejen. Vi träffade även min goa och nära vän Gisela. Käkade lunch och bara umgicks. Kikade även lite kläder.. Önskade att jag hade mycket pengar ibland. Men jag ska inte klaga på så mycket. Har det jag behöver.


Här är den ena sötnosen som ligger slöa sig.. riktig sömntuta..


Här har vi den andra sötnosen.. Det största charmtrollet någonsin.!

Nå, har kikat på nya avsnitt av Smallville och nu på One Tree Hill. Ska alldeles strax göra mig ordning för läggdags och sedan ska jag ut med Romeo så jag kan gå och lägga mig direkt när jag kommer in igen. Men imorgon måste jag upp lite tidigare, så jag ska sätta fart här nu.

God Natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0